1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> 4 روز گذشت...
مرضیه و سعید

گر عشق نباشد به چه کار آید دل؟

چهار روز گذشت،به همین راحتی...

4 روزه که سعیدم دیگه مال من نیست...

دیگه ندارمش...

ای خدا....

چرا غم من پایانی نداره؟؟

خدایا دردمو میبینی؟

اول امسال عهد کردم که تو این یک سال حتی اگه بزرگترین مصیبت ها رو دیدمم گریه نکنم....

کاش چنین عهدی نمیکردم...

امسال هوای دلم خیلی ابریه....

اگه جلوی خودمو نگیرم مطمئنا شب تا صبح صبح تا شب گریه میکنم...

حدود 3 کیلو وزن کم کردم این چند روزه...

اینم از عید ما!

هعی خدا...

راضیم به رضای تو...

حداقل خوشحالم که سعیدم سالمه و نفس میکشه...

ناراحت نیستم از اینکه نفساش واسه یکی دیگه است....

چون دوسش دارم...

بی نهایت...

ادعای عاشقی نمیکنم...چون نمیدونم عاشقی دقیقن چه مدلیه؟

ولی میدونم فرق بین عشق و دوست داشتن خیانته...

تو دوست داشتن خیانت هست ولی توی عشق نیست...

همونطور که ما خدا رو دوست داریم ولی باز گناه میکنیم،گناه کردن یه جور خیانته به خدا...درسته دیگه؟

ولی اگه عاشق خدا بودیم هیچوقت خیانت نمیکردیم بهش...هیچوقت مرکب گناه نمیشدیم...

خدایا خودت سعیدمو در پناه خودت حفظ کن....

آمین...

 

این عکسم دیدم دلم هوس کرد...

خو منم بوس دوس دارم دیگه!

هیچوقت هم نمیتونم جز سعیدم کسیو اینجوری عاشقانه ببوسم...

یعنی تا حالا بهش فکر نکردم که ببینم میتونم یا نه! همون بهتر که فکر نکنم!

 



نظرات شما عزیزان:

آنه شرلی
ساعت16:54---29 فروردين 1393
دیگه درست نمیشه گلم...
اینو بدون پسری که بهت توهین کنه
غرورتو بشکن....نمیخوادت..
قربونت برم...خودتو اذیت نکن...
ارزشت خییلی بالاتراز این حرفاس
بازم بگم؟
راه منو نروووووووووووووووووووووووووووو و


zahra
ساعت21:30---9 فروردين 1393
الهي عزيزم ناراحت نباش توكل برخدا.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 9 فروردين 1393برچسب:,ساعت 20:52 توسط ..:: Marziyeh ::..| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ



ارکیدو - آتلیه عکاسی - اوکسیژن - یک گرافیک | زمرد آگهی - درگاه پرداخت